• Bermuda shorts
  • Bermuda shorts
We have given our tried and tested jeans bermudas IKARUS a visual update with new logo patches (see new item no. 63562). Order the remaining stock with the old branding now at a lower price, while stocks last. Whether old or new branding, our IKARUS has a relaxed cut, two front pockets and two back pockets. The Bermuda shorts have belt loops, can be casually rolled up and then end just above the knee.
Dispatching time: approx. 1-3 working days.
Art. No. 63544
Colour: 847 mid indigo
ArtNo.: 6354484730R - Color code: 847 - Colour: mid indigo
Size: 30 reg
quantity
Small quantities available
€ 79.99 € 59.99
(VAT included plus freight charges)
Customer reviews
  • Sebastian 09.07.2021
    Großartig
    Diese Bermuda habe ich seit August 2020 und war von Anfang an vollauf begeistert über den Schnitt und die hochwertige Verarbeitung und die hochschwingende Bio-Baumwolle. Die Beste Bermuda, die ich je hatte. Empfehlen möchte ich gerne, dass dieses Modell auch in Natur völlig ungebleicht & unbehandelt kommt - so wie bei der neuen Jeans. Das wäre genial! Vielleicht mit Blick auf den nächsten Frühling?
  • Michael Jäger 24.06.2020
    Genial
    Die Bermudas ist genial. Am Liebsten würde ich nur noch mit der unterwegs sein. Der schnitt passt perfekt. Bei meiner Größe von 195cm und 85 kg. Sie ist genau so sau bequem wie die lange Jeans von Euch. Super wäre es, wenn von der Bermudas noch weitere Farbe kommen würden :)
Your review * Please make a review

Data processing is in progress, please wait a moment…