• Spaghetti strap top
  • Spaghetti strap top
  • Spaghetti strap top
  • Spaghetti strap top
This long-sleeved women's shirt 4made from pure organic cotton could definitely become your new feel-good favourite: The light fine-rib fabric without side seams adapts to every body movement and is wonderfully soft on the skin. Thanks to the comfortable material and the slightly wider neckline, it can be worn as a long-sleeved undershirt or as a plain top. An ideal essential for all ladies who appreciate naturally beautiful clothing in comfortable, high-quality organic.
Dispatching time: approx. 1-3 working days.
Art. No. 63007
Colour: 01 natural
ArtNo.: 6300701S - Color code: 52 - Colour: black
ArtNo.: 6300701S - Color code: 80 - Colour: dark rose
ArtNo.: 6300701S - Color code: 01 - Colour: natural
Size: S
S
M
L
XL
quantity
Immediately available
€ 16.99
(VAT included plus freight charges)
Customer reviews
  • Karin Aschenbrenner26.11.2021
    Trägerhemd
    Ich schließe mich dem Kommentar von Anna-Katharina an. Top Qualität, behält seine Form und wärmt.
    Living Crafts
    Das freut uns zu hören liebe Karin. Danke für deine Bestellung und das klasse Feedback. Alles Gute und bis bald :)
  • Nina Körfer19.11.2021
    Super Baumwollunterhemd
    endlich mal ein Baumwollunterhemd was schon schmal geschnitten ist, in einer tollen Qualität und richtig warm hält. Ich habe mir schon 6 Stk. davon nachgekauft
    Living Crafts
    Danke für deine Treue und die super Bewertung liebe Nina. Du kannst dich auf weitere tolle Farben dieses Tops freuen :) Schöne Grüße aus dem Frankenwald!
  • Anonym09.08.2020
    Living Crafts
    Liebe Kundin, schade, kein Kommentar. Ihr Living Crafts Team
  • Anna-Katharina05.11.2019
    Tolle Qualität
    Habe mir das Top vor ca 1 Jahr gekauft. Die Qualität ist sehr gut. Bisher hält es sich super und wird oft getragen und gewaschen. Besonders gut gefällt mir, dass es sich um ein Produkt aus 100% Baumwolle handelt und auf künstliche Fasern verzichtet wird.
Your review * Please make a review

Data processing is in progress, please wait a moment…