• Bralette
  • Bralette
  • Bralette
Delicate master of seduction - This bralette made from soft organic cotton underlines the natural, feminine shape of every woman and fits snugly against the skin. The bralette is unpadded and unwired but has an elastic underbust band for the required stability. The BH is great fitted with adjustable shoulder straps The slightly transparent lace inserts shed the light on "what's underneath".
Delivery time: approx. 3-5 days.
Art. No. 4336
Colour: 770 pearl
ArtNo.: 4336770XS - Color code: 770 - Colour: pearl
ArtNo.: 4336770XS - Color code: 771 - Colour: rosé
Size: XS
XS
S
quantity
Immediately available
€ 29.99
(VAT included plus freight charges)
Customer reviews
  • Bralette-Bewerterin07.10.2020
    Farben sind gewöhnungsbedürfitg, hält wenig
    Hier kommt der persönliche Geschmack zum Tragen: Ich finde die Farben in Natura sehr identisch. Beide wirken etwas verwaschen. Vielleicht ist das auch gewollt. Der Bralette lässt die Brust sehr hängen und bringt de facto fast nichts. Wenn er dabei eine schöne Brust formen würden, wäre es in Ordnung, aber das tut er auch nicht. Es steckt sicherlich viel Mühe in diesem Modell, aber den Praxistest hat es für mich nicht bestanden. Da hilft auch die angenehme Biobaumwolle nicht viel. Da die Farbe geschmacksabhängig ist, gebe ich 2 statt 3 Punkte.
Your review * Please make a review

Data processing is in progress, please wait a moment…